امکان چت در توییتر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 55
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 163
:: بازدید ماه : 162
:: بازدید سال : 423
:: بازدید کلی : 1501

RSS

Powered By
loxblog.Com

امکان چت در توییتر
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 15:33 | بازدید : 100 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

توییتر پیام رسانی گروهی مستقیم راه اندازی کرد و امکان چت خصوصی را در آن گسترش داد. براساس ویژگی جدیدی توییتر، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با گروهی از افراد در این شبکه اجتماعی به طور خصوصی ارتباط برقرار کنند. فیس بوک در سال‌های گذشته برنامه‌های اجتماعی مانند WhatsApp را با مبلغ 22 میلیارد دلار خریداری کرد و قابلیت تماس مستقیم گروهی باعث شد توییتر یک گزینه واقعی تر برای برنامه‌های اجتماعی مانند WhatsApp باشد. عملکرد گروه به شما امکان می‌دهد با هر یک از پیروان خود مکالمه‌ای را شروع کنید، آن‌ها برای چت نیازی به دنبال کردن یکدیگر ندارند. توییتر در پستی با اعلام ویژگی جدید توضیح داد که مخاطبان می توانند فقط با چند کلیک گروه ایجاد کنند. "وقتی به یک گروه بپیوندید، اعلانی دریافت خواهید کرد. "

 توییتر

برنامه دسک تاپ TweetDeck توییتر نیز همین عملکرد پیام رسانی گروهی را دریافت کرده است. صبح امروز، توییتر همچنین ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌ها را مستقیماً از برنامه تلفن همراه توییتر بدست آورند‌، ویرایش و به اشتراک بگذارند. این شرکت گفت: "تجربه منحصر به فرد دوربین موبایل و ویرایش داخلی ما به شما این امکان را می‌دهد تا حداکثر 30 ثانیه فیلم را در یک لحظه ضبط و به اشتراک بگذارید." "توییتر کاربران آیفون همچنین می‌تواند فیلم ضبط شده توسط دوربین را بارگذاری کند (این ویژگی به زودی در برنامه Android ما در دسترس خواهد بود). "




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: